Kidsa Midtbygda er en barnehage i Bergen kommune, med 26 ansatte og 68 plasser fordelt på 4 avdelinger.

Lilla

Rød

Grønn

Blå

Hvorfor velge Kidsa Midtbygda?

Våre erfarne og trygge ansatte sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg. Vi har faste rutiner, men vi er alltid åpne for spontane aktiviteter og turer, og barnas medvirkning står sentralt i planleggingen av utflukter og aktiviteter. Hos oss blir alle barn sett og hørt, og vi setter pris på å skape et inkluderende miljø.

Vi fokuserer på å skape næringsrike og bærekraftige vaner for barna. Vi vektlegger språkutvikling gjennom lek og da er samhandling med andre barn er en viktig faktor for vellykket utvikling.

Vi jobber hver dag for å sikre at hvert barn opplever vennskap, noe som skaper betydningsfulle erfaringer og fremmer et positivt selvbilde i deres sosiale samspill.

• Urban, men landlig beliggenhet, skjermet mellom Åsane kirke og Åsane Arena.
  • Et fantastisk uteområde med skog og kupert terreng som gir barna muligheten til å utfolde og utvikle sine motoriske egenskaper.
  • Erfarne og trygge ansatte sørger for at barnet ditt får en trygg tilknytning og god omsorg.
  • Vi er en fullkostbarnehage med egen matansvarlig, der alle måltider tilberedes i barnehagen.
  • Tilbud om parkdressavtale.
  • Vi fokuserer på å skape næringsrike og bærekraftige vaner for barna.